Dion András már testnevelő tanárként és futball edzőként végezte el a BGE közgazdász szakát. Szakmai karrierjének első éveiben a Pannon GSM-nél (ahogyan ma ismerjük: Yettelnél :) - többek között - értéknövelt szolgáltatások fejlesztésével foglalkozott. A telkós évek után kereskedelemben dolgozott középvezetőként az amerikai office supplies óriás, az Office Depot magyarországi leányvállalatánál.
A multinacionális környezetet 2013-ban hagyta el az ICO Zrt. kedvéért, ahol marketing vezetőként vállalt aktív szerepet a cég marketing stratégiájának új alapokra helyezésében.
2017-től három éven keresztül vezette a Szerencsejáték Zrt. sportmarketing osztályát, ahol a sportszervezetek és sportági szakszövetségek (MLSZ, MKSZ, MJSZ, MVLSZ, MKOSZ) sportszponzorációjáért felelt.
2020-tól András marketing kommunikációs tanácsadóként vett részt sportmarketing projektekben, segítette munkájával egyebek mellett az Újpest FC-t is.
András sportmarketingben és szponzorációban szerzett tapasztalatát az utóbbi években médiaügynökségekkel ápolt szakmai kapcsolataival egészítette ki. Amiből bármennyi jöhet: terepfutás és futball, laza nevetés és hangos rock 'n roll.
© 2024 - InScope